1.Postavite sebi 4 ključna pitanja:
– Šta ja prodajem (na emocionalnom nivou)?
– Kome prodajem?
– Zašto ja ovo prodajem baš u ovom trenutku (da li će potrošači imati koristi)?
– Šta želim da moji čitaoci urade (pozivi na akcije)
2. Razmotrite stil vašeg pisanja, odaberite odgovarajući font: Sans-serif fontovi, kao što su Arial, Verdana i Helvetica, su lakši za čitanje od serif-a. Ako ljudi budu imali poteškoća da pročitaju vašu vest oni je neće ni čitati.
3.Izbacite reči kao što su ono, to, onaj, taj.
4.Grupišite vaše primere u tri dela. To će dati odličan ritam vašem pisanju.
5.Pročitajte vaš post glasno, to će vam pomoći da ga čujete onako kako ga vaši čitaoci čuju.
6.Ubacite reči kao što su zapamtite, ali, razmotrite, ipak, na primer i slično
7.Imajte varijacije u pisanju rečenica. Nek se razlikuju po dužini. To će održati pažnju čitaocima.
8.Napravite razliku između karakteristika i koristi: Karakteristike su ono što proizvod sadrži, a korist je ono što taj proizvod donosi potrošačima.
9. Obraćajte se drugoj osobi. Fokus na jednu osobu (vi, vaš) pre nego na grupu (naši klijenti). Na ovaj način vaši čitaoci će se osećati posebno i gledaće koje prednosti od proizvoda imaju baš oni.
10. Skratite vaše pisanje. Ljudi čitaju 25 % sporije online tekst nego offline, tako da je bitno da napišete manje teksta kako bi ga u celosti pročitali.
11. Nemojte kriti vaše ključne stavke. Zadržite vaše ključne stavke na početku paragrafa, ili liste.
12.Pravite kratke pasuse. Pobrinite se da vaši pasusi nemaju više od 3 rečenice. U suprotnom mogli biste da izgubite pažnju čitaoca.
13.Koristite neparne brojeve umesto parnih. Neparni brojevi se lakše pamte tako da koristit uvek neparne brojeve, kad god je to moguće.
Veliki je problem što današnja omladina sve manje čita, tako da će stil pisanja biti razvijen isključivo na osnovu čitanja facebook statusa!!!
Ali, šta je tu je …