Friday, November 22, 2024
HomeOrangeŽivot ili reklama - 20 godina IAA u Srbiji

Život ili reklama – 20 godina IAA u Srbiji

Doprinos marketinga privredi jedne zemlje, uspesi ovdašnjih kreativaca na međunarodnoj sceni, uticaj komunikacija na društvo – osnovne su teme koje IAA Srbija otvara organizujući veliki događaj povodom proslave 20 godina postojanja 26. decembra u Mixer House-u.
Pored članova Asocijacije, događaj će okupiti veliki broj predstavnika struke, ali i sve one pojedince koji su bili ili su deo kreativne industrije i svojim radom utiču na njen razvoj. Očekuje se da će rođendan IAA Srbija biti zasigurno jedan od najambicioznijih događaja za struku poslednjih godina, kako zbog namere da događajem ukaže na važnost komunikacija, tako i zbog činjenice da sam organizacioni tim čine ljudi iz struke.
Čitav događaj je osmišljen tako da sve one koji budu prisustvovali događaju, ali i širu javnost, podseti na značaj marketinške struke komunikacija za privredu jedne zemlje fokusirajući se na poslednjih 20 godina. Jedna od glavnih tema će biti i doprinos komunikacija u izgradnji najpoznatijih srpskih brendova, a podsetićemo se i ljudi koji su značajno uticali na razvoj struke u ovom periodu.
IAA je u Srbiji počeo sa radom u decembru 1992. godine kao IAA-Beogradski ogranak. Radi se o tripartitnoj asocijaciji koja okuplja predstavnike oglašivača, agencija i medija, odnosno akademskih ustanova. IAA Srbija danas broji 120 redovnih članova, ali i 50 juniora – Mladih profesionalaca. Jedan od glavnih ciljeva Asocijacije predstavljaju unapređenje i promocija struke. Članovi Udruženja su reprezentativni predstavnici struke budući da dolaze iz kompanija/agencija i medija koji su značajno uticali na njen razvoj. Među članovima je i dosta onih koji su godinama unazad osvajali priznanja za kreativnost na vodećim advertising festivalima u svetu.
Internacionalna advertising asocijacija (IAA) je jedinstveno udruženje koje se zalaže za zajedničke interese svih disciplina u celokupnom spektru marketinških komunikacija – od oglašivača, preko medijskih kompanija i agencija do firmi koje se bave direktnim marketingom, kao i individualnih preduzetnika.
Radi se o jedinstvenoj međunarodnoj mreži koja ima svoja predstavništva u preko 76 zemalja i preko 4.000 članova. Centralni office je smešten u Njujorku.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja