Wednesday, July 17, 2024
HomeGreen101 način da budete srećni 1.deo

101 način da budete srećni 1.deo

Da li imate potrebu da nešto promenite u svom životu i da najzad i vi glasno kažete:”Ja sam srećan!” ?

Pomoći ćemo vam u tome. Napravljen je spisak stvari koje možete preduzeti kako bi bili srećniji.

Putovanja

Putovanje vam pruža nova saznanja, i može promeniti vaše poglede na svet. Osim toga putovanje je i zanimljivo iskustvo.

1. Kad god možete priuštite sebi neko novo putovanje – Nakon putovanja bićete puni energije i imaćete nove perspektive.

2. Iskoristite vikend za putovanje – Ako nemate novčana sredstva da posetite, Pariz, Prag, Istanbul ili drugu omiljenu destinaciju nema problema, čak i vikend u prirodi vas može usrećiti.

3. Provedite vreme pored vode – Nema ništa lepšeg od posmatranja vode, i mira koji osećate kada odmarate pored vode

4. Kampujte – Približite se prirodi – tada će vam čak i hrana imati bolji ukus i spavaćete bolje na otvorenom prostoru.

5. Skačite padobranom – Suočite se sa svojim strahovima i iskoristite sve lepote ekstremnih sportova. Bićete u euforiji nedeljama.

6. Posmatrajte zvezde – Pronađite svoje idealno mesto za posmatranje zvezda, i utonite u maštu pod zvezdanim nebom.

7. Pronađite svoj idealan prizor –
Nađite sebi mesto koje možete da posetite kad god vam je teško, neka vas prizor koji imate pred očima na tom mestu opusti, i napuni energijom za sutrašnje izazove.

Rad

8. Stvorite onoliko novca koliko vam je dovoljno da zadovoljite osnovne potrebe – Istraživanja pokazuju da svaki iznos preko ovog iznosa ne mora obavezno da vas čini srećnim

9. Izbegnite finansijsku hijerarhiju – Za novi posao, odaberite mesto gde će svi zaposleni imati približne plate. Ljudi se osećaju bolje kada se osećaju jednakim sa svojim kolegama.

10. Pronađite satisfakciju na poslu koji imate –
Nemojte očekivati da pronađete posao koji će vas učiniti srećnim – umesto toga fokusirajte se na pozitivne aspekte vašeg posla

11. Preuzmite inicijativu na poslu –
Dobićete poštovanje na poslu, osećaćete se ispunjenim i osećaćete veću kontrolu na radnom mestu

12. Gajite biljke na radnom mestu – Zaposleni koji dekorišu svoju kancelariju su zadovoljniji svojim poslom.

13. Napravite kolaće i odnesite ih na posao –
Činjenica da ćete obradovati nekog učini će i vas srećnijim

Zdravlje

14. Spavajte dovoljno – Spavanje 8h preko noći uticaće na vaše raspoloženje i bićete orniji za sutrašnje aktivnosti

15. Uzmite vitamin C – Ako održavate svoj imuni sistem jakim, bićete srećniji

16. Smejte se naglas –
Smejanje ispišta endorfin i snižava nivo hormona stresa

17. Kuvajte hranu sa više belog luka – Ne samo da beli luk dodaje ukus vašoj hrani, već održava vaš pritisak niskim čineći vas relaksiranim i zdravim

18. Udišite više svežeg vazduha – Svež vazduh je osnažujući i menja nivo serotonina u vašem mozgu –  seratonin utiče na vašu sreću

19. Konzumirajte namirnice sa više tryptophan-a – Ove namirnice imaju amino kiseline koje su neophodne za proizvodnju seratonina. Jedite više banana, mlečne proizvode i živinsko meso.

20. Trenirajte –
Vežbanje će vam pomoći da se osećate bolje i takođe će osloboditi endorfin u vašem telu kako bi vam pružio prirodnu visinu.

21. Jedite čokoladu – Osim toga što čokolada oslobađa endorfin i stimuliše proizvodnju serotonina u mozgu, čokolata oslobađa i feniletilamin, hemikaliju koja vam daje osećaj voljenosti.

22. Meditirajte – Prema Dalaj Lami i nekoliko medicinksih istraživanja, meditacija smanjuje stres, i aktivira neurološki odgovor koji vas čini srećnim

23. Vežbajte jogu – Učenje pravilnog disanja kroz vežbe joge, pomoćiće vam da kontrolišete svoje reakcije na stres i strah

24. Priuštite sebi masažu –
Osim što ćete se na masaži opustiti, takođe ćete osetiti toplinu prouzrokovanu dodirom i vaše telo će dobiti oksitocin – poznat i kao hormon zagrljaja

25. Jedite grašak – Grašak ima amino kiseline koje vas čine srećnim a takođe će nivo šećera u krvi biti stabilan ceo dan.

26. Imajte sex –
Dosta istraživanja pokazuju da zdravi seksualni odnosi donose ogromne psihičke i emocionalne koristi

27.Obezbedite dovoljno svetlosti u prostoriji u kojoj boravite –
Dovoljna količina sunčeve svetlosti dokazano utiče na sreću i dobro zdravlje

28. Unesite svetlost u svoju kancelariju – ako u vašoj kancelariji nema dovoljno sunčeve svetlosti, zamenite je blagom sijalicom, koja će imitirati sunčeve zrake

29. Pijte kafu – Istraživanja u Brazilu pokazuju da ljudi koji konzumiraju kafu svaki dan mnogo manje pate od depresije. Kafa je popularna u svetu kao droga raspoloženja, i upamtite, pijte je u umerenim količinama

30. Jedite više spanaća – Spanać je prepun folne kiseline, bitnog vitamina koja povećava proizvodnju serotonina

31. Jedite hranu bogatu Omega 3 kiselinama – Određene vrste ribe kao što je losos ili sardina imaju Omega 3 kiselinu, koja ja poznata po podizanju nivoa raspoloženja – u velikim količinama se koriste kako bi ublažile depresiju

32. Jedite raznobojnu hranu – Ako vaš obrok sadrži više boja od bele, preko narandžaste do zelene, vi se hranite zdravo. Voće i povrće raznih boja sadrži antioksidante koji pomažu uklanjanju toksina iz vašeg tela koji prouzrokuju stres i ljutnju.

33. Ubacite jagode u svoj doručak –
Miris jagoda je poznat po svom okrepljujućem i energičnom dejstvu

34.Pijte topli čaj od nane –
Ukus nane će vam dati energiju a njen miris će vas razdrmati.

Previous article
Next article
UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!