Saturday, June 22, 2024
HomeGreen4 pravila za super zdravu užinu

4 pravila za super zdravu užinu

Kad kažemo  zdrava užina mislimo  na:
– visok sadržaj vlakana
-više masti u poređenju sa slatkišima ili krompirovim čipsom sa istim ili čak manjim brojem kalorija
– brza priprema
– užina treba da bude ukusna, nešto što ćete jedva dočekati da smažete.

Ako imate ova pravila na umu, imaćete užinu koja će vas držati sitim do glavnog obroka. Punog i zadovoljnog stomaka nećete razmišljati o krofni koja vas vreba iz dnevne sobe.

Vlakna

Započnite sa namirnicama koje sadrže visok procenat vlakanakao bazu vaše grickalice. To su npr. žitarice, celo pšenično zrno, ili tanko parče hleba sa žitaricama. Vlakna ne samo da vam pomažu da se osećate sitije, već i apsorbuje hranljive materije, što znači da vam za to vreme neće pasti šećer. Ako konzumirate mekinje dobićete dobru dozu minerala.

Masti

Cilj unošenja grickalica jeste da smiri osećaj gladi. Povrće i voće bogato hranljivim sastojcima su idealan dodatak nemasnom siru. Manje od 100 kalorija po obroku. Mango, mlad spanać, i zaleđene borovnice ili višnje čine hranljiv i ukusan obrok.

Brzina

Samo zato što svoju užinu pripremate u roku od nekoliko sekundi ne znači da je ona nezdrava.Konzumirajte sveže voće kao što su jabuke, grožđe, šargarepe, banana, začine: biber, cimet, čili….

Zanimljivost

Hrana treba da bude ukusna i prijatnog izgleda. Zdrava užina uvek treba da ima dobar ukus, a bitan je i izgled.

UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!