Kompanija Ericsson na radnom doručku za medije, predstavila je nove projekte i trendove na polju telekomunikacija kao i rešenja u domenu distribucije video sadržaja na različitim platformama. Kao svetski lider u segmentu eksternog upravljanja mrežama, kompanija Ericsson do sada je potpisala više od 300 ugovora na tom polju, u 100 zemalja, i trenutno opslužuje milijardu pretplatnika širom planete.
Telekomunikaciono tržište sve više pokreću zahtevi samih korisnika, a upravo poslovni model, koji nude eksterne usluge upravljanja mrežom, menja fokus operatora sa mreže na same usluge i svoje pretplatnike. Primarni cilj nije samo omogućiti određenu uslugu već obezbediti visok kvalitet i održivost same mreže.
„Operatori u regionu sve više prihvataju usluge eksternog održavanja mrežom kao ključ uspeha koji im omoguća da se posvete pružanju naprednih servisa, efikasnijem radu i poboljšanju performansi mreže. Ovaj poslovni model je od vitalnog značaja za strategiju operatora jer im oslobađa resurse i omogućuje fokusiranje na iskustvo korisnika koji su veoma značajni za održivo poslovanje i uspeh u Umreženom društvu“, istakao je gospodin Antonio Passarella, direktor prodaje kompanije Ericssonu u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji.
Korisnici širom sveta danas zahtevaju mogućnost gledanja televizije, i drugog video sadržaja, na više platformi, u svakom trenutku, gde god se nalazili.
„U Umreženom društvu video je svuda oko nas i televiziji mesto više nije samo u dnevnoj sobi. Naša višenagrađivana multiscreen tehnologija omogućava provajderima i operatorima da distribuiraju bilo koji sadržaj na različite platforme, uređaje i mreže koristeći jedno integrisano rešenje. Korisnici žele personalizovan sadržaj i napredno korisničko iskustvo na svim uređajima koje koriste“, rekla je Milena Matić, menadžerka kompanije Ericsson za marketing i strategiju.
Prema istraživanju ConsumerLab-a, mobilni uređaji su neizostavni deo gledanja televizije. Čak 67% korisnika koristi tablete, pametne telefone ili laptopove tokom svakodnevnog gledanja televizije, i to ne samo za gledanje video sadržaja već i interakciju sa prijateljima na društvenim mrežama. Upravo tu Ericsson može da pomogne operatorima da prihvate nove trendove i omoguće svojim korisnicima željeno iskustvo tokom gledanja televizije.
Takođe, na radnom doručku, jedan od tema bila su OSS i BSS softverska rešenja kompanije Ericsson koja omogućavaju telekomunikacionim operatorima da povećavaju saobraćaj u mrežama bez uticaja na ostale servise koje pružaju, da aktiviraju nove za nekoliko minuta, a ne za nekoliko dana, i da dinamično i precizno vrše naplatu.
Ericsson kao lider u ovoj oblasti pomaže operatorima da poboljšaju efikasnost i pouzdanost svoje mreže, da pojednostave svoje poslovne procese kao i da osiguraju da njihovi krajnji korisnici odaberu usluge koje im u datom trenutku najviše odgovaraju i da razumeju šta će im biti naplaćeno. Na svetskom nivou, Ericsson Charging & Billing sistem koristi više od dve milijarde korisnika.