Monday, October 7, 2024
HomeBlueKarlo Jakulo o novim trendovima

Karlo Jakulo o novim trendovima


Međunarodni brend ambasador za “Green Light” boje za kosu i osvajač Evropskog frizerskog Oskara Karlo Jakulo održao je u Beogradu dvodnevnu radionicu na kojoj je predstavio ovaj brend i otkrio šta svaka dama treba da zna pre nego što promeni boju, kako se samo jednom posetom frizeru možete podmladiti i za deset godina i uputio prisutne u najnovije frizerske trendove i što se tiče boje i što se tiče dužine kose.
Karlo Jakulo je rođen u Napulju. Svoje prve frizerske korake napravio je u salonu svog ujaka farbajući i pripremajući kosu za izradu perika. Zapravo, cela negova porodica je porodica frizera. Posle završenih studija umetnosti u Parizu, njegova neprestana želja za znanjem povela ga je na put saradnje sa svetski priznatim kompanijama u oblasti kozmetike. Karlo je bio glavni tehničar u mnogim svetskim kozmetičkim kompanijama, a tokom godina sarađivao je sa najpozantijim frizerskim akademijama. Radio je u Klivlendu, Barseloni, Londonu, Milanu, Parizu, ali i za brendove kao što su Mis Italia, Armani, Laura Bjađoti, Roko Baroko. Od novembra 2013. Jakulo je umetnički direktor italijanske akademije WeHAIR, sa sedištem u mestu Monteforte Irpino u oblasti Kampanija I međunarodni brend ambassador boja za kosu “Green Light”. Pored evropskog Oskara krajem oktobra ove godine Karlo je sa timom WeHair akademije osvojio i nagradu za naj stilistu Svetske konfederacije frizera, čije je sedište u Parizu.
“Green Light” je italijanski brend čija je globalna misija lepota i blagostanje. “Green Light” linija nastala je kao rezultat pedesetogodišnjeg iskustva i stalnog razvoja u industriji za negu kose. Ova kompanija snabdeva vrhunske svetske frizere proizvodima, uslugama i opremom vrhunske tehnologije. Njene proizvode koristi čak 30 svetskih kozmetičkih kuća.

Boje “Green Light” su napravljene od prirodnih sastojaka, dugotrajne su i imaju podmlađujući kompleks, koji sadrži najniže moguće nivoe amonijaka, samo 1,3 posto. Na taj način su maksimalno zaštićeni koren kose i koža glave. Proizvodni proces za više od 150 nijansi boja zasnovan je na micropigment, long lasting i antipollution tehnologijama. Ne sadrže konzervanse i ne izazivaju alergije. Zato ove boje sa pravom nose oznaku ekoloških boja i poseduju čak 5 sertifikata EU, dobijenih rigoroznom kontrolom proizvodnih procesa.

 
Eksluzivni zastupnik “Green Light” luksuznih boja za kosu za Srbiju je firma “Ruž” iz Valjeva, koja je bila domaćin radionice održanom u hotelu “Zepter”, čija je direktorka Sanja Todorović otkrila prednosti ovih boja: „Permanentna krema za bojenje obogaćena je belim čajem, orhideja buterom, esencijom ruže, prirodnim voskom i uljima za prelepe, luksuzne boje i neverovatno očuvanu kosu. Beli čaj ima antioksidantno, protivupalno dejstvo, neutrališe i štiti od UV zraka i zagađenja i ima podmlađujuća svojstva, dok orhideja buter hrani i hidrira strukturu dlake pružajući joj elastičnost, volumen i sjaj,” rekla je gospođa Todorović.
 
Nežni nisko alkalni proces obrade omogućava duboko prodiranje 99.9 % čistih mikro pigmenata za super sjajne kompaktne boje. Takvi pigmenti imaju sposobnost da zajedno duboko prodru, popune se i učvrste kroz slojeve kose. Kao rezultat, dobija se dugotrajna, bogata, intenzivna i prozračna boja kose, a kosa je negovana i sjajna.
Zanimljivo je da u paleti od 150 boja “Green Light” postoje i nesvakidašnje nijanse: lila,oranž, zelena, modro plava, srebrna, svetlo siva, žuta (limun), džoker (potpuno bela), kao i crna sa modrim odsjajem.
Naši frizeri uz Karla Jakula prošli su obuku o adekvatnoj primeni ovih boja, a budući brend ambasadori Anita Nurović, Mirko Gođevac, Dragan Jezdić, Stefan Ašanin i Nikola Čordaš u narednim mesecima širiće misiju „Green Light“ kompanije u Srbiji.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja