Kompanija P&G je objavila svoju revolucionarnu strategiju inoviranja proizvoda inspirisanu tkaninama i modom na prvom svečanom P&G Future Fabrics događaju u Milanu, za svoje brendove za negu tkanina – Ariel i Lenor. Giles Deacon i čitav niz eminentnih eksperata iz sveta modnog dizajna i dizajna tkanina okupili su se kako bi, govorili o najnovijim dostignućima u svetu tkanina i kako ljudi o njima vode računa.
P&G Fabric Care otkriva jedinstven pristup od 3 koraka baziran na nauci o tkaninama pomoću koje odeća duže izgleda kao nova
Upečatljiv govor Margarite Bahrikiton iz tima za istraživanje i razvoj kompanije P&G, otkrio je kako je P&G Fabric Care povezao inspiraciju i naučno znanje svojih brendova za negu kože i kose – uz pomoć globalnih studija o odnosu potrošača prema garderobi, kako bi stvorili strategiju promene i repozicioniranja kategorije proizvoda za održavanje garderobe. Bahrikitonova je otkrila kompanijin pristup Nauke o tkanini u 3 koraka; kako biste Očistili, Zaštitili i Poboljšali dugovečnost, lepotu i upotrebljivost vaše omiljene garderobe. Delić otkrivenih planova kompanije P&G otkrio je viziju o tome kako briga o garderobi može da transformiše svakodnevnu garderobu u neverovatne modne komade.
Sastanak vodećih svetskih eksperata u oblasti mode i tkanina
Zvanični partner događaja P&G Future Fabrics i ugledni predviđač trendova u tkaninama, Première Vision, otvorio je događaj prezentacijom novih dostignuća u oblasti tekstila, modnog direktora-saradnika Sabine Le Chatelier. Opisujući „dolazak treće industrijske revolucije”, viđene kroz trend u modi tkaninama nazvan FutureCraft, Le Chatelier je objasnila da tkanine postaju više od običnog vizuelnog doživljaja – one sada nude čitav niz osećaja i doživljaja, zajedno sa komadima garderobe kompleksne kompozicije i sa veoma raznolikim tkaninama, što predstavlja pravi izazov prilikom nege tih istih komada. Ovom izlaganju pridružile su se i debate ostalih eksperata poput Valérie Cailliez, višeg menadžera operacija pri francuskom institutu za tekstil i odeću (IFTH), prestižni modni edukator, profesor Louise Wilson, OBE sa univerziteta Central Saint Martins; Siegfried Winkelbeiner, CEO kompanije Schoeller Textiles i modni stilista i domaćin događaja, Gianluca Longo. Ova probrana ekipa modnih i tekstilnih eksperata naglasila je da dolazak sofisticiranih vlakana znači da pojmovi „modern” i „ako za održavanje” nisu više presudni i da je industrija na samoj ivici opstanka.
Predstavljanje novog Lenora sa STEP tehnologijom i dugotrajnom svežinom
Nakon 3 godine obimnog testiranja u oblasti istraživanja i razvoja, Lenor je razvio novu formulu (STEP tehnologijaTM) sa čak 10 puta manjim česticama koje obezbeđuju mekoću, pa zahvaljujući tome ove čestice tokom pranja brže i dublje prodiru u tkaninu i mnogo jače hrane i osnažuju vlakna. Ovo pomaže smanjenje oštećenja tkanine tokom pranja i svakodnevnog nošenja, čime se umanjuju šanse za oštećenje tkanine i stvaranje čvorića koji čine da garderoba izgleda staro. Uz novi Lenor, razlika je vidljiva već nakon 5 do 10 pranja, i vaša garderoba duže izgleda kao nova. Dostupan u 6 zanosnih klasičnih i luksuznih mirisa, svaki Lenor scent sadrži čiste mirise stvorene u saradnji sa prestižnim proizvođačima parfema, usklađivanjem sjajne P&G ekspertize sa razvojem i proizvodnjom mirisa.
Giles Deacon predstavlja svoju prvu kolekciju odeće koja se pere u mašini, ekskluzivno dizajniranu za P&G Future Fabrics
Nova poslovna strategija prikazana je neverovatnom revijom koju je priredio novi globalni konsultant kompanije P&G, Giles Deacon, koji je ekskluzivno otkrio svoju prvu kolekciju garderobe koja se pere pomoću kapsula za mašinsko pranje veša i govorio na temu inovacija u tkaninama i na koje načine ga to inspiriše u stvaranju novih kreacija.
Giles je komentarisao: „Za ovu kolekciju sam želeo da stvorim nešto neočekivano. Koristio sam forme za koje ne biste ni pomislili da se mogu prati u mašini – poput večernjih haljina – zajedno sa vrhunskim tkaninama koje predstavljaju pravi izazov za ustaljeno mišljenje o odeći koja se lako pere u mašini. Kroz rad sa P&G ekspertima naučio sam da potrošači žele da njihova garderoba što duže izgleda kao nova, i ja sada sa njima radim na ostvarenju te želje. Uveren sam da će tokom vremena sve više dizajnera razmatrati ideju dužeg života garderobe.”
Mohamed Samir, potpredsednik P&G Fabric Care Europe, komentariše:
„P&G Fabric Care se konstantno trudi da zadovolji rastuće potrebe ljudi. Mi inoviramo i unapređujemo naše proizvode kako bismo bili sigurni da se oni razvijaju u skladu sa promenljivim trendovima u svetu mode i tkanina.
U vreme kada inovacije u tkaninama čine modu pristupačnijom i nastaju dizajnirane tkanine koje se mogu prati u mašini za veš, na kritičnom smo raskršću svakodnevnog odnosa ljudi sa ovim novim modnim izrazima i potražnje za inovativnim metodama nege tkanina koje nameće ova uzbudljiva garderoba. Mi vidimo prostor za spajanje modne industrije i novog Fibre science pristupa inovirajnu u održavanju tkanina, kako bi se moda učinila pristupačnijom i lakšom za održavanje iz perspektive običnog čoveka.
Nastavio je: „Future Fabrics program i partnerstvo kompanije P&G oslikavaju našu misiju da pomognemo ljudima da brinu o garderobi do koje im je stalo, kako bi ona duže izgledala kao nova. Veoma je uzbudljivo sarađivati po prvi put sa vodećim ljudima industrije mode i tkanina, koji dele viziju i strast kompanije P&G prema njihovoj lepoti. Kroz ovakve saradnje i nove pristupe inovacijama, želimo da redefinišemo pojmove čišćenja garderobe i brige o njoj.”