Saturday, June 22, 2024
HomeGreenZdravo srce za dug život

Zdravo srce za dug život

Prvi i najvažniji među savetima za zdravo srce je da bolje životne navike mogu da pomognu u sprečavanju rizika od srčanog udara. Vi ste ono što jedete. Zdrav plan ishrane podrazumeva pravu hranu koju jedete i pripremanje hrane na zdrav način.

Pratite sledećih deset jednostavnih saveta za zdravo srce. Možete smanjiti šanse od srčanog udara za 90 odsto.

–          Za početak, šetnja 30 minuta dnevno svaki dan, bez obzira na sve. Pronađite osobu koja vas podržava i koja će vas pozvati i u slučaju kada vi niste nju. Od presudnog je značaja sa pozovete nekog svaki dan

–          Sledeća stavka je da znate svoji krvni pritisak. I da uradite sve što je potrebno da ga dovedete do 115/75.

–          Uključite 30 grama oraha dnevno. Orasi potstiču dobar holesterol i smanjuju upale. Orasi imaju zdrave omega 3 kiseline, proteine i zdrava vlakna. Orasi koji su sirovi, sveži i neslani su od veće koristi.

–          Četvrtina saveta za zdravo srce je da naučite svoji broj holesterola i da učinite sve da dostignete broj 50. Laki načini da se poveća: vežba, da imate jedno piće dnevno, da jedete zdrave masti, kao što su ulje šafranike i orahe

–          Jedite 10 kašika sosa od paradajeza nedeljno. Paradajez sos utiče na nivo krvnog pritiska.

–          Čistite zube koncem kako biste izbegli paradentozu. Ona sprečava upale u arterijama. Mnogi od nas nisu svesni da naše oralno zdravlje utiče na zdravlje arterija, a to uključuje protok krvi od srca do polnih organa.

–          Jedite više od 20 grama zasićenih masti dnevno

–          Nemojte da vas zavaraju namirnice koje imaju nizak nivo masti u sebi a visok šećer. Pročitajte etikete i izbacite svu hranu koja ima šećer, kao glavni sastojak. Šećer izaziva upalu i ako se koristi više nego što je potrebno može stvoriti opasne masti oko stomaka.

–          Jedan od saveta za zdravo srce je da se popije jedna čaša vina ili piva. Iako postoje opasnosti od pića, bilo koju vrstu alkohola uzimajte umereno jer su dobre za arterije.

–          Jedite nekoliko obroka šarenog voća i povrća dnevno. Uključite puno vlakana, ali ne povećavajte taj broj naglo. Uverite da su proizvodi sveži, dobro i temeljno ih operite pre upotrebe.

Čak i ako već sada pratite prvih sedam koraka, pazite da ne pušite. Ovim savetima smanjićete šansu od srčanog udara za 90 odsto u odnosu na tipičnu osobu vaših godina.

UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!