Nadograđujući uspešnu PRISMA liniju softvera za proces rada u produkciji štampe, Canon Europe predstavlja PRISMAprepare Go, bezbednu alatku za slanje zadataka i pripremu datoteka zasnovanu na cloud tehnologiji namenjenu malim internim i komercijalnim pružaocima usluge štampe (PSP-ovima).

Isporučuje se po modelu software-as-a-service (SaaS – softver-kao-usluga), a klijenti mogu da pristupe ovom pristupačnom proizvodu za proces rada sa bilo kog mesta, sve dok imaju pristup internetu i internet pregledač. Partnerima za kanal, brz proces implementacije usluge PRISMAprepare Go, bez potrebe za instalacijom u prostorijama klijenta, pruža jednostavan nov izvor prihoda koji lako može da se implementira bez ikakvih dodatnih troškova.

Pošto segment tržišta malih PSP-ova tek treba da napravi bilo kakva značajna ulaganja u onlajn slanje zadataka i alatke za pripremu štampe, to partnerima za kanal predstavlja relativno neiskorišćenu priliku. PRISMAprepare Go savršen je za dodatnu prodaju postojećim klijentima, čime se povećava vrednost i zadržavanje, kao i za uvećavanje povraćaja investicije u sveobuhvatna rešenja kada se traže novi poslovi.

 

Nova alatka ubrzava proces donošenja zadataka klijenata, brzu proveru njihove spremnosti za štampu i obavljanje osnovnih provera pre štampe, u potrazi za problemima kao što su neispravne ili nedostajuće veličine stranice, formatiranje, fontovi i rezolucija slika. To pomaže u uklanjanju grešaka, smanjuje skupe štamparske greške i štedi dragoceno vreme.

Nije potrebna IT stručnost ili specijalizovana obuka za instaliranje, upravljanje i održavanje usluge PRISMAprepare Go.  Konfiguracija se obavlja na daljinu bez podrške na licu mesta od strane partnera, tako da korisnici mogu da budu spremni za rad za nekoliko minuta. Usluga je jednostavna i intuitivna za upotrebu, a aplikacija podržava Canon produkcione štampače koje pokreće PRISMAsync, Fiery ili Canon PDL, kao i generičke JDF štampače nezavisnih proizvođača.

David Preskett, potpredsednik za prodaju rešenja za dokumenta, Canon Europe komentariše: „Malim štamparijama svakodnevni izazov predstavlja upravljanje sve različitijim štamparskim zadacima malih tiraža u kratkim rokovima, dok istovremeno pokušavaju da privuku i zadrže klijente i ostanu profitabilni. Time što nudimo PRISMAprepare Go kao naš prvi SaaS proizvod za proces rada, činimo lakšim i pristupačnim da svaka štamparska firma može da automatizuje slanje zadataka, obradu i produkciju, bez potrebe za investicijom u kompleksan softver na lokaciji ili IT znanja. A internim štamparijama PRISMAprepare Go pruža novi nivo automatizacije i profesionalizma i daje im vreme da dodaju vrednost svojim internim klijentima kroz razvoj novih usluga.“

„Ovo je takođe odlična poslovna mogućnost za Canon partnere za kanal i šansa da neguju nove odnose i stvore buduće mogućnosti za dodatnom prodajom. Zahvaljujući niskoj mesečnoj pretplati i zato što nema inicijalnih troškova, partneri sada mogu da pomognu svakom štamparskom klijentu da napravi pozitivan korak ka pojednostavljivanju procesa, poboljšavanju usluge, savladavanju grešaka i otpada, kao i da se fokusira na pospešivanje rasta. Automatizacija je upravo postala dostupna svima.“ 

 

Klijenti pristupaju usluzi PRISMAprepare Go preko PRISMA Home, novog portala koji je u srcu svih PRISMA aplikacija i alatki. Time što radi na Microsoft® Azure platformi, sa njenim robusnim bezbednosnim funkcijama, PRISMA Home pruža pouzdan, bezbedan i siguran pristup usluzi i skladištu PRISMA Cloud Storage, gde korisnici mogu da pohrane svoje korisničke podatke i datoteke zadataka. Kroz PRISMA Home, partneri za kanal mogu za svega nekoliko minuta samostalno da postave svoje klijente kao korisnike, da upravljaju njihovim pretplatama i da vide njihovu potrošnju, dok njihovi PSP klijenti mogu da vide svoju pretplatu, upravljaju svojim internim korisnicima i da kontaktiraju partnera za kanal.

 

Jednostavno onlajn slanje zadataka

PRISMAprepare Go uključuje portal za predavanje zadataka namenjen korisnicima koji PSP-ovi mogu da brendiraju kao svoj, što klijentima olakšava onlajn slanje zadataka. Konfiguracija je jednostavna – PSP-ovi mogu da naprave sopstveni raspored za ubacivanje zadataka i da brzo postave interne naloge administratora i operatera, kao i pojedinačne korisničke naloge.

Kupcima štampe ili internim akterima u slučaju internih štamparskih odeljenja, drag-and-drop funkcija olakšava slanje pojedinačnih ili više PDF datoteka i dodatnih instrukcija, pre nego što one budu prihvaćene za produkciju. Portal im takođe omogućava da onlajn prate status svog zadatka, čime se uklanjaju email i telefonska komunikacija koje troše vreme.

 

PSP ima trenutni pregled dolazećih zadataka, što optimizuje komunikaciju i eliminiše često neiskazane troškove intervencija radi ispravljanja neispravnih datoteka, dok će kupci štampe ceniti mogućnost da pošalju onlajn zadatke, što pospešuje ponovljene poslove i gradi lojalnost.

Usluga PRISMAprepare Go je dostupna akreditovanim Canon partnerima za kanal od 14.09.2021.

 

Za više informacija o uslugama PRISMAprepare Go i PRISMA Home, posetite posetite https://www.canon-europe.com/business/products/software/prismapreparego/ i https://www.canon-europe.com/business/products/software/prismatools/