Friday, May 3, 2024
HomeBlueProcter & Gamble najavio partnerstvo sa Olimpijskim komitetom Srbije

Procter & Gamble najavio partnerstvo sa Olimpijskim komitetom Srbije

Procter & Gamble, vlasnik poznatih brendova Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Fairy, Lenor, Oral-B, Duracell, Head & Shoulders, Wella, Gillette i Braun u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije, pokrenuo je danas kampanju “Hvala mama” u Srbiji. Cilj ove inicijative je podrška srpskom olimpijskom timu koji će se predstaviti takmičiti na Olimpijskim Igrama u Londonu, kao i promocija razvoja omladine kroz sport.

“Za nas, ovo partnerstvo predstavlja sinergiju naše osnovne svrhe da dotaknemo i poboljšamo živote, sa globalnim ciljem Međunarodnog olimpijskog komiteta, da izgradi bolji svet kroz sport,” rekao je Predrag Radović, direktor Procter & Gamble za Srbiju. “Kroz P&G i naše brendove, mi ćemo podržati Olimpijski tim Srbije na Olimpijskim Igrama i biti “ponosni sponzor mama”, jer iza svakog fantastičnog sportiste, bio on početnik ili profesionalac, stoji još fantastičnija mama!”

Vlade Divac, predsednik srpskog Olimpijskog komiteta, rekao je ovom prilikom: “Širenje olimpijskih ideala, razvoj sporta i promocija olimpijskih vrednosti, naši su glavni ciljevi. P&G, kao partner na ovom putu, biće nam velika podrška u našim naporima da stvorimo bolje društvo uz pomoć sporta. Veoma nam je drago što sarađujemo sa kompanijom kao što je P&G, sa kojom ćemo učiniti mnogo za sportiste, majke i porodice u Srbiji.”

U želji da poboljša još više ljudskih života, P&G podržava uključivanje dece u sport, kroz edukativne manifestacije koje će ohrabriti majke da vode decu ka boljem životu kroz učestvovanje u sportskim aktivnostima.
Potreba za ovakvom inicijativom potvrđena je nacionalnom anketom sprovedenom od strane kompanije P&G, koja pokazuje da se znatno veći procenat dece koja žive u urbanim sredinama bavi sportom, od njihovih vršnjaka koji žive u ruralnim delovima zemlje.
70% dece koja učestvuju u organizovanim vannastavnim sportskim aktivnostima podstaknuta su od strane roditelja i prijatelja, i zato je P&G odlučio da podrži aktivnosti koje promovišu i zagovaraju prednosti sporta, kroz aktivnosti posvećene deci, sportistima i njihovim majkama.

Vlade Divac takođe je naglasio: “Bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću od strane dece i mladih ljudi pokazalo se produktivnim ne samo za njihovo zdravlje i kondiciju, već i za psihološki  i društveni razvoj. Fizički aktivna i “sportska” deca, pokazuju pozitivnije socijalno ponašanje, poboljšane društvene sposobnosti i razvijaju veći osećaj lične odgovornosti. Deca koja se danas bave sportom, sutra mogu biti potencijalni Olimpijci.”
Neki od najprepoznatljivijih proizvoda P&G-a, kao što su Pampers, Ariel, Head & Shoulders, Gillette, Always i drugi, takođe će biti deo kampanje.
Za više informacija posetite sajt www.pgbalkans.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!